General

STEI amb tu. Servei d'acompanyament personal

STEI amb tu és el servei amb el qual volem oferir-te una assistència integral en l’àmbit professional i acompanyar-te, de manera personalitzada, en els processos de recuperar o ampliar el teu benestar emocional, dissenyar els teus propis objectius, i aconseguir els resultats que desitges, creant així uns entorns laborals més confortables, saludables i propicis per al total desenvolupament del talent i el potencial humà.

Per això, STEI amb tu t’aporta eines i estratègies eficaces orientades a aconseguir que puguis afrontar amb resiliència situacions de dificultat o conflicte, convertint-les en oportunitats per a l'aprenentatge i l'autoconeixement, a fi que puguis assolir els teus objectius.

T’interessa especialment aquest servei si vius alguna d’aquestes situacions:

 

  • Si experimentes estrès, desmotivació o esgotament.
  • Si necessites canviar o millorar hàbits (físics, emocionals o mentals).
  • Si estàs sofrint conflictes en les relacions interpersonals.
  • Si pateixes assetjament laboral.
  • Si tens dificultats d’adaptació a la feina o a les funcions.
  • Si necessites millorar la teva comunicació.
  • Si vols establir o redefinir objectius de forma eficaç, creativa i holística.
  • Si necessites augmentar la teva autoestima.
  • Si vols una metodologia que t’ajudi en processos de presa de decisions.
  • Si vius situacions personals que afecten el desenvolupament normal de la teva feina (malalties, pèrdues, canvis, etc.)
  • Si, com a responsable d’equip, vols practicar un lideratge efectiu, aconseguir una comunicació excel·lent, augmentar la motivació de les persones al teu càrrec, implementar nous objectius, o tenir eines per a una correcta gestió i mediació de conflictes, augmentar la teva creativitat, etc.
  • Qualsevol altra situació que vulguis millorar o que et generi malestar en l’ambient laboral.

IMPORTANT : Et recordam que ara també estam al teu costat per ajudar-te a afrontar l’estrès i les conseqüències emocionals que puguis experimentar a causa de la COVID-19.

Demanar aquest acompanyament és molt senzill, simplement has d’emplenar aquest formulari i ens posarem en contacte amb tu com més aviat millor.
Si vols més informació sobre aquest servei, també ens pots telefonar al 682 258 237.

  

Ajornament dels currículums

L’STEI Intersindical ha sol·licitat l’ajornament dels currículums LOMLOE
El temps per a enllestir els nous currículums és molt reduït i no s’ha comptat amb el professorat.
Demanam el màxim consens i fugir de les presses en la implantació dels àmbits a secundària

Llegeix més...

Prou de burocràcia

L’STEI Intersindical reclama la negociació d’un pla per a reduir la burocràcia en els centres educatius
Ha registrat una instància adreçada a la Direcció de Planificació, Ordenació i Centres
 
La càrrega de feina de paperassa és excessiva per als docents
 
L’STEI Intersindical ha registrat una instància en el registre de la Conselleria d’Educació en què es fa ressò de la situació de col•lapse que pateix el professorat de les Illes Balears, amb un excés de càrrega burocràtica que ni els equips directius ni els docents poden assumir, agreujada amb la gestió de la pandèmia.
 
La situació derivada per la Covid comporta més burocràcia, que se suma a la que ordinàriament s’ha de dur a terme dia a dia en els centres docents, amb la paperassa habitual. A això cal afegir-hi les dificultats que tenen els equips directius i la resta de docents per a cobrir les contínues baixes que se produeixen.   
 
Per aquests motius, l'STEI ha adreçat un escrit a la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres en què reclama la negociació d’un pla de reducció de la burocràcia en els centres docents, tal com ja s’ha fet a altres comunitats autònomes de l’estat.

Actualització protocol COVID

Actualitzat a 14 de gener de 2022

 

Les conselleries de Salut i Consum i d’Educació i Universitat han remès als centres educatius una actualització del protocol a seguir davant les situacions generades per la COVID en un moment actual d’alta incidència.

 

Vegeu el document.